Meditatori engleza in Covasna


Meditatori in Covasna, Sfantu Gheorge. Exista?!

Acum 1 an a dat copchilu’ examenul de bacalaureat. Se descurca bine cu invatatul dar nu se prindea limba engleza de el neam. Am zis bine, fie hai sa caut meditator. Am intrebat cunostiintele, nu stia nimeni un profesor bun de engleza. Am zis sa caut in site-urile de anunturi. Foarte multi meditatori in Bucuresti, dar in judetul Covasna niciunul, nu mai zic de Sfantu Gheorge. Am cautat si pe net, si site-uri de anunturi dar nu am gasit decat numere nealocate si anunturi fara numere de telefon sau adrese de mail. Am vorbit si cu profesoara de la scoala care bineinteles nu mai avea timp sa se ocupe si de Mircea.

Exista meditatori de engleza in Covasna!

Dar trebuie sa cauti bine, chiar bine de tot. Dintr-o ambitie de nestavilit, m-am apucat sa sun TOTI cunoscutii, si cred c-am stat 10 ore pe net cautand in toate site-urile posibile. Pana la urma am gasit anuntul asta. Am sunat, a raspuns o doamna (nu dau nume). A parut competenta doamna si a spus ca se deplaseaza dansa la noi pentru prima ora. A fost foarte politicoasa si s-a dovedit a fi chiar competenta, sedintele n-au costat mult, a venit de doua ori pe saptamana la noi acasa pentru meditatii, fara sa intarzie, fara pretentii suplimentare si chiar l-a ajutat pe Mircea sa invete. Rezultatul a fost ca a luat 10 la examenul de engleza.

Pot spune cu mana pe inima ca intr-un fel site-ul Bizcaf mi-a salvat vara. Daca nu gaseam anuntul ala probabil ca fiul meu nu ar fi luat bacalaureatul, cel putin din prima tura. Recomand acest site pentru cazurile in care nu gasiti ce doriti pe plan local in Covasna.

